Hai să renovăm cu Cuarț!



Mă așez și eu ca tot omu' liniștită, în pat, cu o carte în mână. Visez la zile însorite, la o înghețată și la sunetul pescărușilor. Cartea mă plimbă prin lume, neștiutoare și fără griji. 

Din bucătărie se aude un bufnet surd. Sar din pat, speriată că s-a întâmplat cine știe ce oroare. Oare o fi căzut vreunul din cei doi neastâmpărați de copii ai mei? 

Intru în fugă în bucătărie și îl văd pe Sorin și, lângă el, un scaun răsturnat. 

- Ai pățit ceva, esti ok? 

- Renovăm! 

- Te-ai lovit la cap, în cădere? 

- N-am căzut deloc. Doar m-am împiedicat de scaun, când fugeam spre tine, să îți spun că renovăm. 

- Știu că trebuie să spălăm geamurile, iubitule, dar asta să știi că nu e tocmai renovare. 

- Lasă geamurile! Punem cuarț

- Pe limba mea poți explica?

- Uite, hai să îți arăt! 



Pe laptopul de pe masă, are deschisă o imagine cu proprietățile cuarțului. Cică este rezistent la abraziune, zgâriere, ciobire, spargere. 

Mă uit la blatul de bucătărie, ciobit, zgâriat (mă scuzați, plin de opere de artă de-ale copiilor!), ros pe la colțuri. Mă uit la faianța de care m-am săturat, mă uit la gresia din bucătărie, unde trebuie să știi exact pe care placă să calci, altfel ai impresia că ești pe nisipuri mișcătoare. 

Apoi, mă uit la Sorin cum rânjește. Și-a dat seama că mi-a găsit punctul slab. Acum e momentul să joace cartea calității. 

- Unde mai pui că e antiaderent. Doar știi ce împiedicați suntem cu toții și de câte ori am căzut pe gresie. Și e și rezistent la mucegai. Știi cât ne chinuim să scăpăm de el...

Ok, cu asta m-a convins, dar îmi place să mă joc, așa că fac pe Gică Contra. 

- Mda, pare ok... dar nu ne permitem acum. Vin Sărbătorile, chiar nu avem bani de renovări. Plus praful, mizeria. 

- Stii că avem pusă deoparte rezerva aia pentru chestii neprevăzute, putem să o folosim. Cuarțul e unul din cele mai bune materiale pe care le-am putea alege. Știai că e și antibacterian? Și e și ușor de întreținut, și rezistent la substanțe chimice... 

- Ok.

 - ...și nu se pătează. Ai zis cumva Ok?

- Da, hai să renovăm! Dar, aleg eu culoarea. 

- Ce culoare vrei, iubire!

 - Chiar și mov? 

- Să nu exagerăm, totuși!



Articol scris pentru Campionatul Național de Blogging, de pe  Blogalinitiative.

Etichete: , , , ,