Nuntă Royal(ă) în teniși



- Vrei să fii soția mea?

- Oh, nu! (Panică, panică, panică...)

Sunetul inelului scăpat pe gresia din bucătărie (Daaa, m-a cerut în bucătărie, foooaaarte romantic!) mă trezeste din șoc.

- Îmi - ăăă - pare rău! Credeam că și tu mă iubești și vrei să îmbătrânim împreună.

- Prostuțule, normal că vreau să fiu soția ta. Mă gândeam doar că nu mai avem nicio șansă să mai găsim un salon evenimente în Brașov, anul ăsta. Mult ți-a mai luat!

- De ce Brașov? Noi nu locuim acolo.

- Pentru că vreau nuntă în teniși. Hai să căutăm inelul și îți povestesc!



Dacă cererea în căsătorie a fost una dezastruoasă, la alegerea restaurantului am făcut cea mai bună alegere. Timp de un an de zile, oamenii ăștia de la Royal mi-au suportat cu stoicism toate mofturile și au acceptat cu zâmbetul pe buze fiecare schimbare la schimbare, la schimbare… înțelegeți voi. 

Soțul meu (cu acte în regulă, începând de azi), zice că, dacă mi-au făcut mie față, clar sunt cei mai buni când vine vorba de organizare evenimente Brașov.

Tenișii sunt în picioare, părul în vânt, aerul e curat, de munte. Invitații noștri, puțini dar buni, sunt deja cazați la hotel. Înainte de a începe ceremonia, cobor în restaurant, să fac ultimele verificări. 

Se pun florile pe mese, proaspete, așa cum am vrut. Husele sunt puse pe scaune, fețele de masă arată minunat. Meniul știu că arată bine și e gustos, open bar-ul e pregătit.


- Este totul pe placul dumneavoastră, domnișoară, sau doriți să schimbăm din nou ceva?

Mă uit roată împrejur și sunt mulțumită. Totul arată de vis, așa cum mi-am dorit. Sala spațioasă va fi perfectă pentru invitații noștri nebuni și dornici de distracție. Se va dansa până dimineață, cu pantofii sub mese și cu veselie în priviri.

Gata! Pot să îmi dau voie să mă relaxez.

- Nu! E totul bine, deocamdată… Dar sonorizarea unde e?

- Pregătită! Puteți sta liniștită, totul e în ordine.


Soțul meu râde pe sub mustăți, dar îl văd că e la fel de emoționat ca și mine.  Mergem în camera pregătită special pentru noi și mă ajută să îmi pun rochia. Da, mi-a văzut rochia înainte. Vai, ce tragedie! 

Aranjați și entuziasmați, luăm fotograful după noi și mergem să facem ședința foto în natură. În treacăt, copilul din mine face și niște poze în toboganul din curtea hotelului. Râsetele noastre adună niște capete, ițite pe la geamuri. Câțiva invitați ni se alătură, cu același entuziasm nebun. 




La cât de tare ne distrăm, aproape că uităm să mergem la biserică. Noroc cu un angajat al restaurantului, care ne amintește.

După ceremonia emoționantă și înălțătoare (de pe tocuri de 15, nu are cum să fie altfel), plutim spre restaurant, pregătiți să ne distrăm până dimineața.

Îmi pun din nou tenișii în picioare și mă pregătesc de dans, dans, dans…


Hai cu sârba și cu hora,
Uite cum dansează nora!
Uite-l și pe ginerică
Cum se mișcă fără frică!

Ia, mai bagă și-o sarma!
Până-n zori ne vom distra.
Hai, mai ia și un pahar,
Îl găsești la open bar!

Jos pantofii, pe sub masă,
Toată lumea se distrează.
Până și un bucătar
Dă din cap, după grătar.

Florile-s la locul lor,
Integrate în decor
Ringu-i plin, masa-i gustoasă
Și mireasa bucuroasă.

Ospătarii zâmbitori
Vor servi, până în zori.
Nu e loc de oboseală,
C-asta e nuntă Royal(ă)!


Articol de ficțiune, scris pentru poba numărul 21 a competiției Superblog2017.

P. S. Pozele sunt din arhiva personală, de la ședința trash the dress, de la munte.




Etichete: , , , , ,