Ne jucăm cu Share&Play, chiar de suntem măricei


E atât de urât afară, încât nici măcar nu avem curaj să ne uităm pe geam. Frig, ploaie, întuneric. O zi de toamnă cu toane, cum nu a mai fost de mult timp. Ni s-a dus tot cheful de ieșit, așa cum plănuisem. Dar, ce mâncăm? Nu am gătit nimic, convinsă fiind că vom merge în oraș.

- Hai să comandăm mâncare chinezească!, vine Andreea cu soluția.

Sorin deja strâmbă din nas și știu sigur că se gândește la furnici, broaște și alte vietăți de care nu s-ar atinge.

- Da! Am mâncat săptămâna trecută un pui demențial, de la Wu Xing, îi vine Corneliu Andreei în ajutor.

Dacă nu se contrazic, înseamnă că e chiar bună mâncarea.

Comandăm legume picante, pui, vită, orez. Vrem să încercăm de toate. Comanda ajunge relativ repede și înfulecăm pe săturate.

Cele 12 cutii goale stau pe masă sfidătoare, parcă provocându-ne la joacă.

- Am o idee!

- Aoleu! Iar are Cătălina idei.

Un râs general mai animă atmosfera, puțin mohorâtă, de la vreme.

- Hai să facem un robot. Când eram mică, tata îmi făcea roboței din pachete de țigări. Hai să facem unul din cutii!

Toți se uită la mine ca și cum aș fi sărită de pe fix, dar nu dau înapoi de la provocare.

Cutiile se aliniază, una câte una, dând viață unui roboțel drăguț. Bețișoarele cu care am mâncat sunt folosite ca și susținere. Îi mai cade din când în când capul sau câte o mână, lucru care stârnește noi și noi hohote de râs. Până la urmă, ideea mea a fost bună.

După ce roboțelul a fost lăsat cuminte pe masă, Sorin vine și îi face o poză, maxim de încântat. Mă uit ciudat la el, știind că nu prea e cu pozele.

- Am găsit un concurs super fain pe WU XING. Au o promoție care se numește Share and Play. Trebuie să faci o comandă în grup, ceea ce noi am făcut deja, apoi să te joci cu imaginația și cutiile. Îți alegi una din provocările săptămânale, pozezi capodopera și poți câștiga premii săptămânale sau marele premiu, un smartphone Huawei P10Lite. De unde ai știut că robotul e una din provocări?

- Nu am știut! Doar s-a nimerit să am o idee genială, ca întotdeauna!

Am terminat seara în hohote de râs, sătui și fericiți ca niște copii. Am adormit cu gândul la roboți, avioane și alte minunății pe care le-am putea construi. La un moment dat, din somnul profund mă trezește un zgomot din bucătărie. Gândindu-mă că poate e Andreea, în căutare de ceva dulce, îmi pun papucii în picioare, pregătită de o mică bârfă, în fața unui castron cu dulciuri. 

În fața frigiderului, era nimeni altul decât roboțelul nostru, care căuta de zor. În uimirea mea, am scos un țipăt, care l-a făcut să tresară și să se dea speriat înapoi. S-a uitat spre mine cu ochii săi goi și m-a întrebat:

- Bă, dar în frigiderul ăsta chiar nu aveți nimic de mâncare?


Nu uitați! Până pe 15.12, și voi puteți câștiga unul din premiile săptămânale sau marele premiu, un smartphone Huawei P10Lite, dacă faceți o comandă în grup și acceptați una din cele 4 provocări săptămânale de pe Share&Play!

Articol scris pentru proba numărul 24 a competiției Superblog2017.

Etichete: , , , , , ,