De la cămașă la rochie, cât ai zice Answear



- Cum adică mi-ați pierdut bagajul?

Păi, știți, doamnă, probabil s-a rătăcit sau s-a încurcat printre altele. Sigur îl vom găsi.

- Dom’le, eu am nevoie de bagajul acela acuuuum!

Se uită la mine cu un aer pierdut și își cere scuze, peste scuze.

- Nu mă interesează scuzele tale. Eu îmi vreau bagajul.

Vă rog să îmi lăsați numărul de telefon și vă sun imediat ce îl găsim!

Plec bombănind din aeroport, stresată, nervoasă, disperată. Într-o oră trebuie să fiu prezentă la o recepție și nu am nimic de îmbrăcat. Sunt în blugi și într-un tricou de bumbac (sunt preferatele mele, se șterg bine ochelarii de soare cu ele :P) și cu tocuri. Slavă Domnului, nu am renunțat la tocuri!

Trebuie să găsesc repede o soluție. Ajungem la hotel și trebuie să ne pregătim de petrecere. E totul pe repede înainte. Nu am timp de cumpărături, așa că încerc să mă descurc cu ce am. Adică, cu hainele lui Sorin, care par să strige la mine: #WeAreTheAnswear. Problema este că el are 100 de kg și eu 45...

- Îi dau în judecată. Să îi ia naiba de incompetenți!


 Nu poți să mergi în blugi?

- Cred că glumești! Zi-mi repede câte cămăși ai la tine!

- Păi, vreo 3-4, ca de obicei.

- Perfect, dă-mi o cămașă și ajută-mă!

Sorin se uită ciudat la mine, dar vine cu o cămașă. Îmi dau repede jos hainele, în trag cămașa pe mine și fac din ea o rochie cu umerii goi. Mânecile le transform într-o fundă supradimensionată. Privirea neîncrezătoare s-a transformat în una impresionată și mândră.



- Vreau și o cravată. Am nevoie de o bentiță pentru păr.

După ce și părul arată onorabil, îmi pun înapoi pantofii, bucurându-mă de decizia de a îi păstra în picioare, în avion. Dar, ce mă fac cu accesoriile?

- Iubi, n-aveai tu o pereche de butoni cu clips, primiți cadou de la colegul tău?

- Ba da! Mi i-am pus deja.

- Nu-i așa că faci o faptă bună și renunți la ei? Sigur mai ai tu vreo pereche prin bagaj.

- Păi, ce vrei să faci din ei?

- Cercei!



Deja suntem în întârziere, așa că decid să mă machiez repede, în drum spre petrecere. Sărim într-un taxi și scotocesc prin geantă.  Am un ruj roșu și un rimel, dar nicio oglindă.

- Descalță-te, te rog! Repede! Doar de un pantof am nevoie, nu te mai uita așa la mine!

Îmi dă un pantof, pe care încerc să îl folosesc pe post de oglindă. E destul de lustruit, însă nu prea văd nimic în el.

- Vezi, doar ți-am zis să îți iei niște pantofi cromați. Văzusem pe Answear. Acum îmi erau tare utli.

- Nu ai vrea mai bine ochelarii de soare?

Îi dau un pupic, îi smulg ochelarii din mână si mă aranjez. Mă dau cu puțin rimel și apoi cu ruj. Nuanța de roșu mă ajută, așa că dau puțin și în obraji. Arăt ca nouă.

- Pupicul pentru ce a fost?

- Pentru că ești genial! 



Dacă și voi ați avut parte de peripeții în care ați fost nevoiți să vă folosiți imaginația și să testați moda în diverse situații, acceptați provocarea celor de la Answear și postați un videoclip pe Facebook, cu hashtag #WeAreTheAnswear. Puteți câștiga un Fiat 500, vouchere de cumpărături și puncte garantate în clubul Answear.


Abia aștept să aflu ideile voastre.


Articol scris pentru proba numărul 15 a competiției Superblog2017.





Etichete: , , , , , ,