Cartea lunii octombrie #8


A venit timpul aducerii aminte. :D În luna octombrie am citit 11 cărți, ceea ce e wow, pentru mine. Toate au fost minunate. 


1. Avocatul rebel - John Grisham


2. Misery - Stephen King


3. Nu te împiedica de mine, te implor! - Georgiana Vâju


4. Defecți #1 - Cecelia Ahern


5. Ochiul pisicii - Andrada Cosmina Posedaru


6. Ultima vrăjitoare din Transilvania #1 - Contesa Aneke - Cristina Nemerovschi


7. Fata care citea în metrou - Christine Feret-Fleury


8. Legendele șefului de gară - Adrian Petru Stepan


9. Fericirea îmi scapă printre degete - Agnes Martin-Lugand


10. Acest cântec neîmblânzit - Monștrii din Verity #1 - Victoria Schwab


11. Cină cu Anna Karenina - Gloria Goldreich


Am fost o norocoasă. Din 11 cărți, 11 mi-au plăcut mult. :D După ce m-am gândit și răzgândit de 1000 de ori, titlul de carte lunii merge la Defecți și la Avocatul rebel.

Pentru voi care a fost cartea lunii octombrie?

Etichete: , , , , , , , , , , ,