Nou în bibliotecă #21


Bun găsit la un nou episod din seria Nou în bibliotecă. Luna septembrie ne-a adus 28 de cărți noi. 


Despre Imaginează-ți! v-a povestit Amira.

Celelalte 2 vor urma. :)

Mulțumim, PandoraM!


Cărțile de  mai sus le-a primit Amira, de ziua ei. 


Lizoanca și Ucenicul vraciului le-am primit la blind-ul organizat pe grupul nostru.


Diabolic este ultimul volum din seria Am murit, din fericire, serie de neratat pentru iubitorii de fantasy.

Celelalte trei cărticele așteaptă cumințele, la rând.

Mulțumesc Editurii Quantum Publishers!


Minunățiile astea le-am capturat de pe Elefant. De care să mă apuc mai întâi?

Apropo de capturi, azi este valabil BOOKS50, la 40.000 de cărți. 



Harry Potter 3 a încântat-o pe Amira.

Despre Avocatul rebel vă povestesc zilele acestea.

Mulțumim, Librăria Donaris!



 Jurnal de trăiri în călătorii e primită de la autor, pentru recenzie. Va urma.


Cum e să fii fată e cu ciocolată și zâmbete, cu zăpăceală și chicoteli, cu lacrimi și fond de ten. :)

Celelalte trei cărticele vor urma. 

 Mulțumesc, Editura Univers!


Voi ați citit ceva din lista mea? Cu ce v-ați înoit în ultima perioadă?


Etichete: , , , , , , , , , ,