Nou în bibliotecă #20


Mi-e dor de zilele de vară, cu ale lor raze de soare
Mi-e tare dor, mi-e dor de mare.

August - ultima lună de vară. Să ne amintim ce cărți au poposit în biblioteca mea. 31 la număr, frumoase și luminoase ca vara.



Fărâme de șoapte - Amie Kaufman, Meagan Spooner este volumul 2 din seria Constelații și am primit-o de la Libris. Este o distopie frumoasă, originală.

https://portiadecitit.blogspot.ro/2017/09/farame-de-soapte-amie-kaufman-meagan.html

Harry Potter și camera secretelor a primit-o Amira cadou în avans, pentru ziua ei. O puteți achiziționa de aici.


Ochiul pisicii am primit-o de la autoare, pentru recenzie. Urmează, în curând.


Hai să ne prefacem și azi! - Remina Radu este despre viață, emoție, trăiri, sentimente bine ascunse. O puteți achiziționa de aici.

Mai presus de el - Dama de treflă încă nu am citit-o.

Mulțumesc, Bookzone



DonQuijotisme Antropolexice am primit-o de la autorul Mircea Băduț, pentru recenzie. Mulțumesc!


Bobiță și Buburuză și Bobiță și Buburuză sar în ajutor sunt niște cărți frumoase, pentru cei mici.

Despre Fotografierea copiilor vă voi povesti în curând.

Mulțumim, Editura Casa!


Seria Agatha Mistery a fost un cadou minunat pentru Amira.

Elias și spioana cărturarilor, Umbra și Inimă vinovată le-am primit eu și abia aștept să le citesc.

Toate sunt de la Porumb Nela, de pe grupul Prefață de carte și Porția de citit. Mulțumim și abia aștept să ne vedem iar!



Pur și simplu sexy mi-am cumpărat-o eu, fără să văd că e dintr-o serie. Acum trebuie să le iau și pe celelalte.


Povestea șoriceilor de la castel i-a încântat pe amândoi picii mei.

Suflete în noapte, Unde se află Marele Zid și Spirite animale 4 așteaptă să fie povestite. :)

Mulțumim, PandoraM!



Aceste minunate povești ale copilăriei le-a primit Amira cadou de la Iulia Volintiru, de la Eroi pentru cărți.


Cel mai de preț cadou - Nicholas Sparks am citit-o  în urma provocării #alegecarteanumeluimeu, de pe grupul Prefață de carte şi Porția de citit.

Cronicile din Narnia #5 - Călătorie cu Zori de zi a plimbat-o din nou pe Amira prin lumi magice.

Mulțumesc, Librăria Donaris!



Destine paralele și Scorpia le-am primit cadou de la Alexandra Ali, de la Life is but a dream, când ne-am întâlnit la Iași. Mulțumesc!


Foxcraft. Vulpile malefice a devenit printre preferatele Amirei.

Cu Defecți voi face cunoștință în curând.

Mulțumim, Editura All!



Voi cu ce v-ați înnoit? Ați citit ceva din lista mea?


Etichete: , , , , , , , , ,