Cartea lunii iulie #5


Încă o lună de vară s-a dus. Prea repede. :) Luna iulie a fost plină pentru noi. Am fost în concediu, ne-am plimbat, ne-am bucurat de zilele frumoase.

Totuși, am reușit să citesc 9 cărți minunate. :)



1. Cel care mă așteaptă - Parinoush Saniee este mărturie a greutăților din perioada revoluției și a războiului cu Irak, o mărturie a luptelor pe care o femeie trebuia să le ducă pentru a supraviețui, o mărturie a ororilor la care erau supuse



2. Frumos și cu inima de gheață - Lysa Kleypas a fost amuzantă, relaxantă, plină de dragoste și pasiune. A avut personaje frumoase, reale, încăpățânate, cu defecte și calități, umane. Mulțumesc, Editura Miron! Puteți achiziționa cartea de aici.



3. Replica - Lauren Oliver este o carte care te ține în alertă, până la ultima pagină. Mulțumesc, Libris! Cartea o puteți achiziționa de aici.



4. Darurile mamei - Cecilie Enger este o carte care te trezește la viață, te face să îi prețuiești mai mult pe cei dragi, să încerci să îți faci timp, în goana nebună de zi cu zi, pentru un zâmbet, pentru un cuvânt, pentru o privire. Mulțumesc, Editura Univers! Cartea o puteți achiziționa de aici.



5. Citind Ephialte - Începutul unui coșmar - Cristinne C. C., m-am simțit ca în parcul de distracții: când sus, când jos, când relaxată, când cu inima în gât, când zâmbitoare, când crispată. Mulțumesc, Quantum Publishers! Cartea o puteți achiziționa de aici.


6. Slow motion - Catia Maxim m-a surprins plăcut. Am descoperit o carte bine scrisă, cu o poveste frumoasă, un stil cursiv și plăcut, o carte care transmite. Mulțumesc, Editura TracusArte! Puteți achiziționa cartea de aici.



7. Roma. Pasiuni întunecate - Rodica Mijaiche este un cocktail de emoții și sentimente! Cartea este al doilea volum al Seriei Pasiuni, publicate de Librex. O puteți achiziționa de aici.



8. Întoarcerea - Titanii #1 - Jennifer L. Armentrout este o carte complexă, dar care se citește lejer, datorită stilului frumos în care este scrisă. Mulțumesc, Editura Corint! Cartea o puteți achiziționa de aici.


9. Cercul de piatră vol. 2 - Outlander #3 - Diana Gabaldon este o carte extraordinară, pentru care mulțumesc Librăriei Donaris! O puteți achiziționa de aici.

Ei, și acum eu ce aleg? Toate au fost minunate, așa că îmi e tare greu. Cred că titlul de cartea lunii va merge la Cel care mă așteaptă

Pentru voi care a fost cartea lunii iulie?



Etichete: , , , , , , , , , , , , ,