Cărți de la A la Z


Bun găsit, dragii mei! Azi, mă gândeam să vă arăt o altfel de provocare, pe care am văzut-o pe blogul Biblioteca lui Helen.

Este vorba de Cărți de la A la Z. Am încercat să vă arăt cărți pe care le-am citit și să acopăr aproape toate literele din alfabet. Doar puține îmi lipsesc. :)




A - Apă pentru elefanți - Sara Gruen




B - Biografia - Didier Desbrugeres




C - Creatorii de manechine - Craig Cliff



D - Diamantul din șatră - Nelu Sorin Stancu



E - Eleganța - Kathleen Tessaro



F - Felinare stinse - Cristina Oțel



G - Geniul - Marie Lu



H - Hotarul - Livia Furia



I - Inimă de samurai - Margi Preus




Î - Îngeri - L. A. Weatherly



J - Jurnal de debutant - Cristian Fulaș




L - Lista lui Schlinder - Thomas Keneally



M - Miercuri, respirăm - Ioana Chicet - Macoveiciuc 




N - Nebunul alb - Allex Trușcă





O - O poveste - Jonas T. Bengtsson




P - Purgatorio - Theo Anghel



Q - Quasar - Ana Manescu



R - Regina Zăpezilor - Joan D. Vinge



S - Suflet rebel - Nieves FJoy



Ș - Și mă întunec - Kiersten White



T - Tiger Lily - Jodi Lynn Anderson



Ț - Ținutul țânțarilor - David Arnold



U - Ultimul viking - O. G. Arion




V - Visuri împlinite - Nora Roberts



Z - Ziua Recunoștinței - A. M. Homes

Provoc pe Adriana, de la Prefață de carte, pe Maria Ancuța de la Books Fairy Dust și pe Oana de la Crâmpeie de suflet să ne arate cărțile lor de la A la Z.

Etichete: , , , , , , , , , ,