Interviu diferit cu Georgiana Sandu


Pentru că săptămâna aceasta a fost autorul săptămânii pe grupul Prefață de carte și Porția de citit, m-am gândit să o iau puțin la întrebări pe Georgiana Sandu, autoarea cărților Iubire Periculoasă și Prefă-te că mă iubești.

Curioși? Haideți să o cunoaștem mai bine!


1. Ştim multe despre tine, din celelalte interviuri, aşa că zi-mi cum crezi tu că te văd alţii. Descrie-te prin ochii prietenilor tăi!

Prietenii mă văd o persoană normală, pentru că asta sunt. Foarte imprevizibilă, cred că m-ar putea descrie simplu. Niciodată nu ştii la ce să te aştepţi de la mine, dacă am chef să urc pe munte cu rucsacul în spate sau să îmi ţin telefonul închis câteva zile și să nu auzi de mine. Nu sunt genul de prietenă care să te sune non-stop, pe care să te bazezi întotdeauna când ai chef de ieşit în oraş, dar te poţi baza pe mine atunci când într-adevăr ai nevoie. Sunt distantă, dar loială. 




2. Care e cel mai mare defect al tău?

 Încăpăţânarea. 




3. De când eşti în atenţia publică, bănuiesc că şi atragi tot felul de ciudăţenii. Care a fost cel mai ciudat mesaj primit?

Nu sunt în atenţia publică. E mult spus. Mi se întâmplă deseori să mă întâlnesc cu cititorii mei în anumite locuri, dar de la asta până la atenţie publică e cale lungă. Nu cred că mi s-a întâmplat o ciudăţenie notabilă, cel puţin nu una de care să îmi aduc aminte. A fost o întâmplare haioasă la un moment dat, dar nu o ciudăţenie. Aveam mare nevoie la toaletă şi eram cu o prietenă în oraş, aşa că am intrat într-un magazin în speranţa că o să i se facă cuiva milă de mine. Vânzătoarea m-a recunoscut, mi-a zis că fiica ei îmi citeşte cărţile şi îi plac la nebunie. De la asta până la toaleta mult visată a mai fost doar un pas, altfel nu cred că mi-ar fi dat voie. Haha! Mesaje ciudate nu am primit.




4. Îţi laşi timp să scrii sau o faci pe ultima sută de metri?

Mereu încerc să îmi găsesc timp, să mă organizez mai bine, dar sfârşesc făcând aproape totul pe ultima sută de metri, mai ales când e vorba de editări. La scris nu mă grăbesc, chiar dacă trec de termen, cu asta nu mă grăbesc, pentru că sfârşesc ştergând totul şi luând-o de la capăt. 




5. La ce vârstă ai scris prima oară? Şi nu vorbim despre Abecedar. :D

La 16 ani. Am început un fanfiction după Twilight. Eram obsedată de serie atunci. 




6. După părerea ta, există critică constructivă sau doar critică?

Bineînţeles că există şi critică constructivă, e chiar foarte uşor de diferenţiat de cea care e scrisă pur şi simplu din negativism. Simţi prin cuvinte când cineva încearcă doar să te ajute sau vrea să te jignească. 




7. Cum ştii că ţi-ai atins scopul şi cartea ta este ceea ce ai visat mereu?

Sunt mult prea pretenţioasă şi perfecţionistă cu propria persoană să pot spune că mi-am atins scopul în domeniul scrisului. Nu cred că o să pot spune asta vreodată. 




8. La ce lucrezi acum?

Acum lucrez la un nou proiect de care m-am îndrăgostit la propriu şi sper să îl termin cât mai repede. Nu pot să dau mai multe detalii, dar o să fie o surpriză. Prima mea carte publicată, ce nu a fost pe Wattpad. 




9. Omul din tine este acelaşi cu scriitorul din tine?

Aproape deloc. Scriitorul din mine e foarte visător, în stilul imatur uneori. Romantic, credul, aventurier, curajos. Omul din mine e mult mai... cu picioarele pe pământ, să spun aşa. Visător, dar, totuși, mai realist ca scriitorul. Cred în ce scriu, atunci când scriu, dar rareori mi se întâmplă să mă gândesc la mine în pielea personajului şi să fac aceleaşi lucruri. Personajele mele sunt mult mai interesante şi captivante decât mine. 




10. Un mesaj pentru nemurire…pardon, pentru cititori!

Pentru nemurire... mai puţină poluare, dacă se poate. Şi pentru cititori: vă iubesc şi vă mulţumesc pentru tot!



Mulțumesc, Georgiana! Mi-a făcut plăcere să te cunosc mai bine.

Cărțile Georgianei le puteți găsi la Editura Tritonic.


Etichete: , , ,