Impresii despre târgul de carte Axis Libri, de la Galați


Ați văzut cu toții că am avut un weekend plin și minunat. Nu am lăsat ploaia torențială să ne sperie și ne-am făcut de cap la târgul de carte.


Ziua de sâmbătă a început cu ploaie și cu o lansare minunată, pe care am avut onoarea să o organizez, împreună cu Librăria Donaris și cu Biblioteca Județeană.



Elena Ștefan, pe care o puteți cunoaște mai bine din interviul meu, a lansat cartea pentru copii, Poveștile micuței Ra (recenzia aici). Am avut plăcerea să spun câteva cuvinte despre un om minunat (sper că nu m-am bâlbâit prea rău) și Amira a delectat publicul citind o povestioară din carte.




Deși vremea a fost urâtă, oamenii au fost prezenți în număr mare, ceea ce ne-a bucurat. 




Am avut tombolă și 5 norocoși au câștigat câte o carte și un CD. 




Elena Ștefan a mai scris și Așa am fost eu (recenzia aici), volum de proză scurtă.



Am profitat de lansare pentru a stabili și o întâlnire cu membrii gălățeni ai gupului Prefață de carte și Porția de citit. Și nu numai gălățeni, pentru că Adriana, de la Prefață de carte, a venit tocmai de la Câmpulung și am petrecut un weekend fabulos.



Am schimbat impresii la o cafea și o prăjitura, pentru ca mai apoi să profităm de o pauză a ploii și să colindăm printre standuri și pe faleză.







Seara, am fost din nou prezente la lansarea cărților Tentații și Divorțurile amanților, scrise de Corina Ozon



Despre Corina puteți afla mai multe din interviul de pe blogul Adrianei, unde puteți citi și recenziile la Tentații și Până când mă voi vindeca de tine, apărute la Herg Bernet.



Eu promit să mă apuc repede de Tentații, care mă așteaptă cuminte în bibliotecă.


Am încheiat seara la fel de frumos, luând cina cu toții la un restaurant și bucurându-ne de o companie frumoasă.



Din păcate, nu am reușit să ajung și duminică, la lansarea Cristinei Andone, însă abia aștept o ocazie următoare.

Noi am avut un weekend excelent. Sper că și voi!

Etichete: , , , , , , , , , ,