Nou în bibliotecă #15


A venit momentul bilanțului lunii martie. :D Mărțișorul a adus cu el 17 cărți noi în biblioteca mea. 



Fluturele negru și Opere le-am câștigat la Cartea pe bancă.



Războiul nu are chip de femeie am primit-o cadou de mărțisor de la Cornelia, o prietenă din grupul Prefață de carte și Porția de citit.



Fata dinainte este un thriller psihologic excepțional, pe care vi-l recomand. Puteți vedea părerea mea aici.

Nemuritoarea Starling este un fantasy care mie mi-a plăcut. Abia aștept și volumul 2. Recenzia o găsiți aici.

Ambele le-am primit de la Libris. Mulțumesc!



ÎnAltă iubire am primit-o de mărțișor, de la Librex. Mulțumesc!




Cercul de piatră este volumul al seriei Outlander. Abia aștept să mă reîntâlnesc cu personajele.

Despre Vrăjitoarele v-a povestit Amira aici.

Mulțumim, Librăria Donaris!




În umbra pașilor tăi este un roman plin de sensibilitate, despre care v-am povestit aici.

Mulțumesc, Bestseller!



Dilema, Pasiune și inocență și Aproape căsătoriți le-am primit la schimbul de cărțișoare, de pe grupul Prefață de carte și Porția de citit, de la Nieves FJoy (autoarea romanului Suflet Rebel)




Hotarul l-am primit pentru recenzie de la autoarea Livia Furia. E următoarea carte la citit.


Seria Refugiul am primit-o cadou de la Adriana, de la Prefață de carte.





Văduva și Tony&Susan le-a câștigat soțul meu, la concursul de 8 martie al celor de la Editura Litera.

Ați citit vreuna? Ce vă face cu ochiul? Ce cărți au intrat în biblioteca voastră?

Etichete: , , , , , , , , , , ,