Interviu cu Tyna - Delicatese Literare


Bun găsit, dragii mei! Azi, o vom cunoaște mai bine pe Tyna, de la Delicatese Literare.






1. Ce consideri că trebuie să știm despre tine? :)

Pun pasiune în tot ceea ce fac, cred cu tărie în valorile familiei și în puterea vindecătoare a dragostei.




2. O calitate şi un defect care te reprezintă!

Sunt ambițioasă, ceea ce mă face de multe ori să-mi forțez limitele, și sunt prea sinceră, ceea ce nu a fost de fiecare dată benefic pentru mine. 




3. De cât timp scrii pe blog și cum te-ai apucat de scris?

Mi-a plăcut de mic copil să citesc, dar pasiunea pentru scris e de dată recentă. La școală, spre deosebire de sora mea Oli, a cărei materie preferată era limba și literatura română, obținând mai multe premii la concursurile de compoziție literară și poezie, eu preferam științele exacte, lucru care s-a reflectat și în alegerea meseriilor mele, terminând mai întâi Facultatea de Automatică, apoi Facultatea de Științe Economice.
Am început să scriu pe blog la îndemnul soțului meu, căruia îi împărtășeam impresiile mele despre o carte imediat ce o terminam de citit, iar el mi-a recomandat să le și notez la cald, pentru a-mi aduce aminte mai ușor ulterior de cărțile mele preferate.
Ideea creării propriului blog a încolțit și, pe la jumătatea lunii decembrie 2015, am decis să o pun în practică, sunând-o pe sora mea Oli și întrebând-o dacă nu vrea să mi se alăture, lucru pe care ea l-a făcut imediat cu mult entuziasm. În următorul sfert de oră am dezbătut numele blogului, fiecare aducând o nouă idee, până când denumirea Delicatese Literare ne-a venit aproape firesc.  Crearea site-ului nu a fost lipsită de peripeții. Dacă numele l-am rezervat foarte ușor, mai greu a fost cu construirea lui, descoperind că nu era așa de ușor să-l facem singure așa cum ni-l doream, așa că am apelat la o firmă specializată, pe care am găsit-o pe internet și care a promis că îl va macheta în trei zile. Impulsivă cum sunt de obicei, n-am stat prea mult pe gânduri și am achitat suma cerută.  Site-ul trebuia să fie gata pe 30 decembrie 2015, dar până pe 31 decembrie 2015 la prânz nu fusese încărcat și nu ne mai răspundea nimeni la telefon sau la mail. Tocmai când credeam că am fost păcălite în stil mare, am avut plăcuta surpriză să descoperim pe 1 ianuarie 2016 dimineața că site-ul fusese încărcat în seara de dinainte. Cu mult entuziasm, în aceeași zi am postat primele noastre articole: Listă cărți apărute în colecția Iubiri de poveste, ordonate după autor și serii (eu) și  Triplu H de Corina Cîndea - recenzie (Oli), articole care și acum sunt dintre cele mai populare pe site.





4. Cât timp dedici activității tale pe blog?

Mai mult decât mi-aș putea permite.




5. În restul timpului liber, ce pasiuni mai ai?

Îmi place să călătoresc atât în destinații noi, cât și în locurile unde am mai fost și de care mă leagă amintiri plăcute, senzația fiind una cu totul deosebită, de parcă m-aș întoarce cumva în timp...




6. Care consideri că e cel mai mare câștig avut în urma activității tale pe blog?

Fac ceea ce îmi place, lucru care îmi alimentează optimismul pe care am încercat să mi-l întrețin întreaga viață, reușind să depășesc momente mai dificile cu care mi-a fost dat să mă confrunt.




7. Care e "dezavantajul" faptului că ești Blogger?

Un dezavantaj evident este faptul că petrec destul de mult timp pe site, în detrimentul altor activități. De asemenea, anumite răutăți și polemici din mediul virtual m-au afectat, chiar fără să vreau.




8. Ce părere au cei din jur de pasiunea ta? Ai avut susținere de la inceput sau te-ai luptat cu morile de vânt?

După cum am mai precizat, soțul meu mi-a încurajat această pasiune. Copiilor mei le place site-ul și îmi citesc din când în când articolele, dar ei au alte preocupări.




9. Cum îți alegi recenziile? Citești doar cărți care te atrag, sau citești ceea ce caută cititorii?

În general, fac recenzii la cărțile care m-au impresionat mult, încercând să punctez ceea ce m-a atras pe mine, întărind ideea cu citate din carte. După un timp, când îmi recitesc recenziile, resimt senzațiile de bucurie și de plăcere pe care le-am avut când am citit prima dată cartea. Mi-ar părea bine dacă aș reuși să transmit și altora starea de bine pe care ți-o dă cititul unei cărți bune.
De asemenea, îmi place să fac diverse top-uri cu cărțile preferate, organizate după diverse criterii.




10. Consideri că oricine poate să devină Blogger?

Da, dacă o face din plăcere.




11. Un sfat pentru cei la început de drum!

Să pună pasiune în ceea ce fac. Loc este pentru toată lumea!




12. Un gând pentru cei ce te citesc. :)

M-aș bucura dacă ați citit, în urma recomandării mele, o carte care v-a plăcut și înseninat ziua.


Mulțumesc, Tyna! Mult succes în continuare!


Etichete: , ,