Nou în bibliotecă #14


Bun găsit, dragii mei! A venit timpul bilanțului lunii februarie. Un număr de 18 cărți și-au făcut loc pe rafturile noastre, pe care le puteți vedea mai jos.



Seria Alina Marinescu este pe buzele tuturor acum...și pe bună dreptate. Este o serie care te ține în alertă, bine scrisă, foarte frumoasă.

Mulțumesc, Monica și Librex, pentru minunățiile de cărți. Recenziile primelor 2 volume le puteți citi aici și aici, iar seria o puteți comanda aici, cu 35% reducere și transport gratuit.



Hotel Vendome am primit-o de la Elena Ștefan, o autoare și o prietenă dragă mie. Mulțumesc!



După Lista lui Schindler am alergat pe la chioșcurile de ziare. Sunt tare curioasă cum e cartea, filmul mi-a plăcut mult.



Milioane este o carte amuzantă, pentru cei mici. Vedeți recenzia Amirei aici!

Despre Formidabilul Freak vă va povesti zilele următoare.

Mulțumim, Booklet Fiction!



Tătănuș Pipărus i-a smult multe zâmbete Amirei. Zilele următoare vă povestește despre el.

Shataram și Umbra Muntelui vor fi o provocare, având în vedere numărul maaaare de pagini. Abia aștept să le citesc.

Mulțumim, Editura All!



Uluitorul Broccoli Boy este despre un băiat...verde. Amira v-a povestit aici despre el.

O frântură de alb este o poveste din două lumi diferite, legate totuși între ele. Vedeți recenzia mea aici!

Înainte de ispită are o copertă ce mă ispitește tareee. Abia aștept să o citesc.

Mulțumim, Editura Corint!



Adriana m-a tentat cu Tentațiile Corinei Ozon. Mulțumesc! Abia aștept să o citesc!

La voi în bibliotecă ce cărți au mai poposit?

Etichete: , , , , , , , , ,