Leapșa cărților contemporane românești



Am prins gustul lepșelor, așa că vă prezentăm o leapșă românească, marca Porția de citit și Prefață de carte.

Am ales ca, de data aceasta, să luăm în vizor cărți scrise de autori români contemporani și asta doar datorită faptului că avem despre ce vorbi, avem cu ce ne mândri...




1. Primul autor român contemporan citit?

Prima oară am încercat să citesc Fluturii Irinei Binder. Nu mi-a plăcut, așa că am făcut o pauză de la autorii noștri contemporani. Am reînceput cu Rochia aurie (recenzia aici) a lui Theo Anghel și nu m-am mai oprit. :)



2. De la ce autor contemporan ai citit cele mai multe cărți?

Tot Theo, toate cele 5 cărți apărute: Rochia aurie și Seria Am murit, din fericire (recenzia aici).



3. Cuplul preferat din cărțile românești contemporane?

Victoria și Arrio din Seria Nemuritor, a Oanei Arion (recenzia aici).



4. Eroul din cărțile românești contemporane în mâinile căruia ți-ai pune viața?

Marc, din Urlet în tăcere, a Marinei Neagu (recenzia aici).



5. Fantasy sau romance românesc?

Ambele. Dacă e o combinație de mai multe genuri, e și mai bine.



6. Cărți românești-nume românești? Sau cărți românești-nume straine?

Îmi e totuna, atâta timp cât sunt bine scrise.




7. Eroina preferată?

Alina Marinescu, din seria cu același nume a Monicăi Ramirez (recenzie aici).




8. Ultima carte romanească citită?

Issabel - Magdalena Iugulescu. Urmează și recenzia. :)




9. Care e următoarea carte, semnată de un autor român contemporan, pe care ți-ai propus s-o citești?

Triplu H, vol 2 - Corina Cîndea (recenzia primului volum aici).




10. Un mesaj pt autorii români!

Continuați să scrieți! Lumea vă citește. :)


Provoc să preia leapșa blogurile Suflet și crâmpeie, Delicatese Literare și Drumul vieții. De asemenea, oricine poate prelua leapșa. :)


Etichete: , , , , , ,