Top 5 cupluri din literatura română contemporană



Pentru că azi este Valentine's Day, m-am gândit să vă spun că eu sărbătoresc Dragobetele. :))) Pentru că eu iubesc românește...și citesc românește.

Așadar, azi o să vă prezint 5 cupluri dragi mie din literatura noastră contemporană. Pentru că avem cu ce, d-aia! 



Victoria și Arrio

Mai au nevoie de prezentare sau îi știe toată lumea? 

El - vampirul sexy, ea - roșcata focoasă care intră în lumea ființelor supranaturale fără să vrea, prin intermediul unei monezi. El este apă, ea e foc; el întuneric, ea lumină. Diferiți, dar în același timp atât de asemănători. Nu sunt potriviți unul altuia, dar nu pot trăi separat. O dragoste consumatoare, nebună, ieșită din tipare.

Pentru cine nu i-a recunoscut, sunt protagoniștii Seriei Nemuritor, a Oanei Arion.




Sara și Markus

Cei doi sunt protagoniștii cărții Urlet în tăcere, a Marinei Neagu.

Dragostea lor dateaza de secole, trece peste și prin vieți, dar nu are niciodată sorți de izbândă. De fiecare dată când cei doi se apropie, noi coșmaruri se trezesc la viață, la propriu. Sunt blestemați să se iubească în tăcere, dar nu își pot consuma iubirea...Nicicând nu a fost mai chinuitor să iubești.




Alexa și Albert

Sunt cuplul secundar din Secretele Rodicăi Mijaiche.

Chiar dacă toată lumea îi preferă pe Marina și Sebastian, eu i-am îndrăgit tare mult pe cei doi. Ea - fata firavă, cu sechele din copilărie, care caută iubirea oriunde și face greșeală peste greșeală. El - bărbatul care, odată îndrăgostit, e în stare să facă orice pentru femeia iubită. Chiar și să o aștepte să realizeze singură că o iubește, indiferent de cât va dura. Ea - temătoare, el - protector. Odată ajunși împreună, nimic nu îi mai poate despărți.



Kim și Hayden

Sunt tineri și nimic nu le stă în cale. Încăpățânați, orgolioși și mereu puși pe șotii. El este bărbatul fatal, după care sunt leșinate toate fetele, ea este fata cu picioarele pe pământ, care îl poate pune la punct. Gelozie, pasiune, dragoste cu scântei. 

Cei doi sunt cuplul meu preferat din Triplu H, al Corinei Cîndea.




Ama și Abel

Hopaaa! Nu mai țipați la mine! Știu că cei doi nu sunt un cuplu oficial, dar eu așa îi văd.

Dragostea dintre înger și drăcușorul împielițat se simte, se vede, se trăiește. Toate șicanele și contrazicerile lor emană dragoste prin toți porii. 4 volume le-am savurat replicile și m-am îndrăgostit și eu de ei. Theo, faci și tu ceva în volumul 5? Tare mi-ar plăcea să se liniștească și pentru ei apele.

Este imposibil să nu vă fi dat seama că cei doi fac parte din Seria Am murit, din fericire, a lui Theo Anghel.


Vouă ce cupluri românești v-au intrat în suflet? 

Până data viitoare, vă urez Happy Val....Ha-ha, chiar credeați? Vă urez o zi frumoasă!





Etichete: , , , , , , , , , , , , ,