Nou în bibliotecă #13


Bun găsit la ediția numărul 13 din Nou în bibliotecă! Luna ianuarie a adus pe rafturile neîncăpătoare ale bibliotecii noastre un număr de 20 de cărți.

Curioși? Haideți să le descoperim împreună!



Miercuri, respirăm este despre 6 femei însărcinate, care devin prietene în urma unui curs Lamaze pe care îl frecventează. Însă nu este doar despre ele, ci despre fiecare din noi. Am văzut puțin din autoare, puțin din mine, puțin din orice femeie care a dat naștere unui copil  Recenzia mea o găsiți aici!


Hendrik de Mol și planeta de Jad este cea de-a doua carte a seriei care îl are în prim plan pe Hendrik de Mol, un personaj tare simpatic. :) Puteți vedea părerea Amirei aici!

Drumul spre Ierusalim este o carte care te ține cu atenția la cote maxime, deoarece îți dezvăluie fapte istorice, credințe pierdute, lupte cavalerești și... cavaleri templieri Despre ea v-am povestit aici.

Cavalerul templier continuă povestea lui Arn, din Trilogia Cruciadelor. Abia aștept să o citesc!

Mulțumesc pentru cărți, Editura Univers!





Cronicile din Narnia #4 - Prințul Caspian a plimbat-o pe Amira pe meleaguri vrăjite. Puteți vedea aici cum i s-a părut.

Îngeri este cartea de pe noptiera mea, acum. În curând, recenzia...

Mulțumesc, Librăria Donaris!



Cărțile de mai sus le-am primit cadou de ziua mea, de la Anca! Încă nu le-am citit. :)




Tot cadou de ziua mea au fost și cărțile de mai sus, de la Adriana, de la Prefață de carte.



Willie fulg de nea este povestea unui renumit fotograf. Amira v-a povestit aici despre ea.

Mulțumim, Editura Frontiera!




Despre Supraviețuitorii #2 - Dușmanul ascuns v-a povestit Amira aici.

Chemarea îngerului e o poveste pe care abia aștept să o descopăr, știind cât de bine scrie Musso!

Mulțumesc, Editura All!



Issabel este primită de la Editura Tipo Moldova. Mulțumesc!



Love&Gelato este o carte perfectă pentru o zi relaxantă. Puteți citi recenzia aici!

Îngeri rătăciți este o carte pe care nu am putut să o las din mână. Zilele următoare vine și recenzia.

Mulțumesc, Libris!





Chimista este un thriller extraordinar, care te ține în priză, te face să citești crispat, să împărtășești teama personajelor, să le simți emoțiile.  Recenzia mea o puteți citi aici.


Cartea a doua din seria Spirite Animale - Vânații este una care Amirei i-a plăcut mult. V-a povestit aici despre ea.

Cine a fost Charles Darwin?, Dă mai departe și Am uitat să fim fericiți așteaptă cuminți la rând.

Mulțumim, Editura Trei!

Ce ați citit din cărțile de mai sus? Ce v-ați dori să citiți? Până data viitoare, o zi uimitoare să aveți!

Etichete: , , , , , , , , , ,