Leapșa printre cărți


Am primit această leapșă de la Laura - Bookcafe și Adriana - Prefață de carte. :) Mulțumesc, fetelor!



1. Când faci o pauză de la citit, folosești un semn de carte sau îndoi un colț al paginii?

Semn de carte, clar. Folosesc orice pe post de semn de carte, dacă nu am la îndemână, dar nu îndoi colțurile niciodată. Și pe prietenii mei îi stresez dacă îndoaie colțurile de la cărțile lor. Sunt o pacoste. :))



2. Ai primit în ultima vreme o carte? Care a fost aceasta?

Primesc destul de des cărți, ceea ce mă bucură. Ultima primită a fost Hotel Vendome - Danielle Steel, de la Elena Ștefan, autoare ea însăși. (O recenzie găsiți aici)



3. Citești în baie?

Întrebarea asta e pusă greșit....corect ar fi: Mai reușești să faci baie în cadă? De obicei spălat înseamnă un duș rapid, în concert a la Darius. Dar, mă mai răsfăț cu câte o baie, din când în când și atunci e musai cu o carte în mână.



4. Te-ai gândit vreodată să scrii o carte? Dacă da, despre ce?

M-am gândit de multe ori, dar abia recent am avut curajul să încep una. E o poveste de viață, de dragoste, despre cum să te regăsești. O mică parte din ea puteți citi aici.



5. Care este cartea ta preferată?

E grav să nu am o carte preferată? Sunt multe care îmi plac, fiecare cu farmecul ei. :)



6. Îți place să recitești cărți?

Dacă aș avea timp, aș citi măcar tot ce am în bibliotecă...De recitit, poate la pensie...dacă o prind. :))



7. Ce părere ai despre o întâlnire cu autorii cărților pe care le apreciezi și ce le-ai spune?

Păi, cui nu i-ar plăcea să stea la povești cu autorii preferați? Mă pot considera norocoasă, deoarece m-am întâlnit la Gaudeamus cu unii dintre autorii noștri, ale căror cărți le-am citit: Oana Arion, Theo Anghel, Rodica Mijaiche, Cîndea Corina, Gabrielle Guvenell, Doina Roman. Dacă am uitat pe cineva, să îmi fie cu iertare. Bătrânețile sunt de vină. :D



8. Îți place să vorbești despre ceea ce citești și cu cine?

Daaa. Cu oricine, oricum, oriunde. De asta am făcut și blogul, nu puteam ține tot în mine. :)



9. Care sunt lucrurile care te determină să alegi o carte anume?

Coperta, autorul, recomandările, starea de spirit...



10. Care crezi că este o lectură ,,obligatorie”, o carte pe care toată lumea trebuie să o citească?

Pfff....greu. Amintiri din copilărie. :))



11. Care este locul tău preferat pentru lectură?

În pat.



12. Când citești, asculți muzică sau preferi liniștea?

Citesc oricum. Când mă prinde povestea, mă detașez total.



13. Ai citit cărți în format electronic?

Da, dar le prefer în format fizic.



14. Citești numai cărți cumpărate sau citești și cărți împrumutate?

Mai citesc și împrumutate, dar nu foarte des.



15. Fă un top al celor mai bune 5 cărți/serii pe care le-ai citit vreodată.

Eiii, asta da provocare. Sunt atât de multe încât e tare greu. Ordinea va fi aleatorie.

1. Sub luna de șofran
2. Seria Outlander
3. Pe aripile vântului
4. Coliba unchiului Tom
5. Mândrie și prejudecată

Provoc mai departe blogurile Stil de scriitor, Lectură și ceai și Cărți zburătoare.

Etichete: , ,