Jurnal de debutant - Cristian Fulaș


V-ați gândit vreodată cum ar fi să scrieți o carte despre altă carte? Și nu vorbesc de critică literară, ci pur și simplu subiectul unei cărți să fie o altă carte. Eu nu....dar se pare că autorul nostru da. :)

Jurnal de debutant este ceva total diferit față de ce am citit eu până acum. Deși nu mă așteptam, cartea este exact ce se specifică în titlu: un jurnal. Un jurnal în care autorul ne povestește despre cum a scris și publicat cealaltă carte a lui: Fâșii de rușine

În jurnalul lui, autorul ne duce  cumva in spatele cortinei, în partea nevăzută a tot ce înseamnă o carte. De la scriere la editare, de la editare la publicare, de la publicare la promovare...

Dacă scrii o carte, nu înseamnă automat că vei avea și succes. Munca din spatele cărții este titanică și fără rezultate, uneori. Nu există carte fără scriitor, așa cum nu există succes fără promovare, cel puțin nu în România.

Recunosc, dacă nu aș fi primit cartea de la TracusArte pentru recenzie, probabil că nu aș fi ales să o citesc. Nu pentru că ar fi proastă, ci pentru că e foarte diferită față de ceea ce citesc eu. A fost însă o experiență interesantă și utilă, totodată.

Mulțumes, TracusArte! Puteți achiziționa cartea de aici, dacă sunteți curioși.

Etichete: , , , ,