Interviu diferit cu Rodica Mijaiche



Azi, a sosit timpul să aflăm și Secretele Rodicăi Mijaiche. Rodica este autoarea cărților Anotimpul iubirii și Secrete (recenzia aici) și a Seriei Pasiuni, disponibile acum la precomandă, pe site-ul Editurii Librex.




1. Știm multe despre tine, din celelalte interviuri, așa că zi-mi cum crezi tu că te văd alții. Descrie-te prin ochii prietenilor tăi! 

Uf, este greu să te descrii prin ochii altuia. Oare cum mă vad ei? O prietenă foarte apropiată mi-a spus că sunt un „om cu coloană vertebrală” ( dar este greu să fii așa și să nu te lași dus de val, mai ales dacă înoți contra lui). Mi s-a mai spus că sunt loială și de încredere.  Cred că mi s-a mai spus și că sunt copilăroasă. Hei, am zis numai de bine. Defectele mi le văd și singură. :)







2. Care e cel mai mare defect al tău?

Pfui, Cătălina, chiar vrei sa dau tot din casă. :)  Adevărul este că impulsivitatea asta îmi face zile fripte.




3. De când ești în atenția publică, bănuiesc că și atragi tot felul de ciudățenii. Care a fost cel mai ciudat mesaj primit?

Nu mai țin minte, au fost cam  multe mesaje dubioase. Ideea e că am primit tot felul de invitații”. :)






4. Îți lași timp să scrii sau o faci pe ultima sută de metri?

De obicei am un timp anume când scriu (noaptea) și este bine programat. Deși, trebuie să recunosc că am și momente când îmi iau o pauză. :)





5. La ce vârstă ai scris prima oară? Și nu vorbim despre Abecedar. :D


Hm, a fost în perioada liceului. Primeam tot felul de proiecte literare și de acolo mi-am lăsat imaginația să zboare. Am avut chiar și un caiet plin cu poezii. Din păcate nu am mai păstrat nimic de atunci.




6. După părerea ta, există critică constructivă sau doar critică?

Mă refer strict la creația literară când spun că există critică constructivă doar dacă vine din partea unor oameni pregătiți să te pună față-n față cu greșelile tale și să-ți exemplifice cu argumente clare de ce trebuie scris într-un fel saul altul. Pentru asta îi mulțumesc  Monicăi Ramirez, Director Editorial la Editura Librex Publishing, că a avut răbdarea să mă învețe  dedesubturile” scrierii unui roman de ficțiune. Este un om minunat, care a dat dovadă de profesionalism.





7. Cum știi că ți-ai atins scopul și cartea ta este ceea ce ai visat mereu?

Când am primit mesajele întrebându-mă când îl vor cunoaște pe Alexander Chase din New York-Pasiuni Ascunse”.  Sau când am fost întrebată dacă Melania și Alex din „Anotimpul iubirii” vor avea și ei povestea lor.




8. La ce lucrezi acum?

Acum scriu la J&C-Pasiune în dans”. Este vol.4 din seria Pasiuni. Am început și un alt roman. Pot să vă spun doar că va fi un thriller cu de toate.




9. Omul din tine este același cu scriitorul din tine?

Hm, tind să spun da. Dar mă cam las dusă de val în momentul în care scriu.



10. Un mesaj pentru nemurire…pardon, pentru cititori!

Citiți orice gen literar. Doar citind puteți să vă dați seama ce vă place și ce nu.  





Mulțumesc mult, Rodica! Puteți achiziționa cărțile de aici!

Etichete: , , ,