Interviu diferit cu Georgiana Vâju



V-am zis că va urma o serie de interviuri diferite. Întrebările sunt aceleași, autorii diferiți. Următoarea luată "la bani mărunți" este Georgiana Vâju, autoarea cărții Nu te împiedica de mine, te implor!, pe care nu am citit-o încă, dacă vă vine să credeți. Trebuie remediată situația.   


  
  1. Știm multe despre tine, din celelalte interviuri, așa că zi-mi cum crezi tu că te văd alții. Descrie-te prin ochii prietenilor tăi! 


Hmmm... să vedem. Cum cred că mă văd prietenii mei... habar nu am, sincer. Sper să mă vadă exact așa cum sunt. Adică simplă.  Știu că unii mă consideră complicată, dar nu sunt deloc.







2. Care e cel mai mare defect al tău?


 Încântarea sau acordarea încrederii . Mă încânt repede, apoi mă dau cu dosul de pămând de mă doare zile-ntregi. Dau prea mult credit unor oameni pe care ar trebui să-i tratez mult mai de departe. Atât. Restul de defecte cu exercițiu și răbdare le-am transformat în calități.    





3. De când ești în atenția publică, bănuiesc că și atragi tot felul de ciudățenii. Care a fost cel mai ciudat mesaj primit?


O cerere în căsătorie de la un turc cu o engleză pocită amestecată cu română. Cred că am publicat-o și pe facebook. Mă lua cu tot cu copil, așa mi-a spus, cred că și cu bărbat, dar nu am insistat. J)





4. Îți lași timp să scrii sau o faci pe ultima sută de metri?


Ei, asta e relativ. Scriu când mă apucă ; și mă apucă în cele mai ciudate momente: când amestec într-o oală cu mâncare sau când stau la coadă la bancă să plătesc facturile. Atunci îmi scot telefonul și notez de zor. Sunt ca totă lumea din ziua de azi, cu mâna și cu ochii lipiți de telefon.





5. La ce vârstă ai scris prima oară? Și nu vorbim despre Abecedar. :D


Habar nu am. Cred că pe la 30 de ani. Cum am mai spus, eu nu scriu de când mă știu. La mine a fost ceva așa... spontan, să zic.





6. După părerea ta, există critică constructivă sau doar critică?


Orice critică este constructivă după părerea mea.  Dacă-i critică în adevăratul sens al cuvântului și nu e vreo răutate, atunci are ea ceva acolo ce deranjează, deci e loc de reparat, e constructivă.





7. Cum știi că ți-ai atins scopul și cartea ta este ceea ce ai visat mereu?


Cred că știi asta după reacțiile pozitive ale cititorilor tăi. Eu cel puțin simt că e ceea ce am visat să fie această carte. Am visat să atingă inimi. Se pare că asta face.





8. La ce lucrezi acum?


Acum lucrez cel mai asiduu  la volumul doi din seria ”Nu te împiedica de mine , te implor!” . mai am încă două romane începute dar m-am concentrat pe finalizarea seriei.





9. Omul din tine este același cu scriitorul din tine?


Da, cu sigurantă. Veți găsi printre rândurile mele ”omul” din mine. Cel care iubește și se frământă, cel care își pune întrebări și se minunează de existența lui, cel care iartă, uită și merge mai departe. În toate ipostazele iese la iveală omul din mine.





10. Un mesaj pentru nemurire…pardon, pentru cititori!


Cititorilor mei le mulțumesc din toată inima pentru susținere și pentru mesajele frumoase pe care le primesc zilnic de la ei. E o bucurie fără margini să știi că prin rândurile tale ai ajuns la inima oamenilor.  Vă îmbtățișez cu toată dragostea și vă iubesc.  Și repet de câte ori am ocazia să o fac: fără voi nu m-aș numi autoare. O parte din ceea ce am devenit vă aparține.





Îți mulțumesc pentru răspunsurile minunate!


Dacă v-am făcut curioși și încă nu ați citit Nu te împiedica de mine, te impor! o puteți achiziționa de aici!



Etichete: , , ,