Eu împotriva mea #1 - Daniel Botea



Știți cărțile alea care îți pun mintea la contribuție? Care, pe lângă poveste, tratează subiecte din astea la care toată lumea crede că se pricepe, gen politică, religie, sănătate? Care îți mai bagă câte un paragraf din ăla de te invită la dezbateri și lași frumos cartea din mână și discuți pe tema dată cu cei din jur? Dacă nu ai cu cine, vorbești singur, că e la modă. Nu le știți, spuneți!? Înseamnă că nu ați citit Eu împotriva mea...Ia, remediați voi problema!


Deeeci, să revenim la poveste! Leinad este un student ca oricare altul: îi place să își petreacă timpul cu prietenii (rectific: cu prietenul, că are doar unul, pe Diu), să se îmbete uneori și să piardă nopțile în sesiune.  Crescut la casa de copii, sub veselia și umorul de la suprafață, stă un suflet care tânjește după o familie, după o mamă care să îl certe, dupa un Crăciun lângă brad. Nu am să înțeleg niciodată cum unii își pot abandona copiii și apoi să trăiască liniștiți, să își vadă de viață ca și cum ar fi aruncat un gunoi la coș, nu un copil în voia sorții. Dar, asta e altă poveste. Deh, Botea e de vină că mă face să divaghez....eu doar urmez povestea. :))


Când pe mâna lui ajung niște informații valoroase, pentru care alții ar ucide, viața lui Leinad se schimbă radical. Se trezește deodată urmărit, bătut și iar urmărit și habar nu are de ce. Stick-ul pe care a pus mâna din greșeală îl poate ucide sau îl poate îmbogăți, dacă decide să riște.

Între timp, se împrietenește cu Carla, "pitica" blondă care îl face să creadă că mai există speranță, că oamenii nu sunt mereu doar profitori și atât, că unii pot fi lângă tine fără să aibă nimic de câștigat. Împreună cu ea, dezleagă misterul stick-ului buclucaș, care îi aduce machiaj după machiaj, atunci când gorilele care îl caută pun mâna pe el.

În mâinile lui Leinad, care era un nimeni până mai ieri, stă acum puterea și informația. Are nevoie de o secundă de istețime, pentru a ști să facă alegerea corectă. Riscul e mare, câștigul poate fi la fel. Dar, ororile pe care le află trebuie cumva oprite. Stă în puterea lui să o facă sau nu?


O carte amuzantă, care se citește repede, dar care îți dă de gândit. Un sfârșit care m-a lăsat nerăbdătoare și cu ochii în soare, așteptând volumul 2. 

Dacă v-am făcut curioși, vă puteți încerca norocul aici, unde Adriana oferă cartea ca premiu la un concurs. Dacă norocul vă ocolește, ca pe majoritatea, o puteți achiziționa de aici.Vedeți că sunt reduceri de 50%!

Mulțumesc, Quantum Publishers!

Etichete: , , ,