Călătoresc singură - Samuel Bjork


A trecut ceva timp decând o carte nu mi-a mai dat coșmaruri, la propriu. Am terminat-o de câteva zile de citit și am încercat în fiecare zi să scriu despre ea, dar nu am reușit să îmi fac curajul să retrăiesc povestea. Pentru că are un subiect sensibil, care te afectează, oricât de viteaz te-ai crede. Da, știu! E doar o carte, dar când te gândești că toate ororile astea se pot întâmpla în realitate, nu mai dormi noaptea...

Holger Munch și Mia Kruger au parte de un caz dificil. Un psihopat răpește fetițe de 6 ani, pe care le îmbracă în haine de păpuși și le omoară. Echipa de investigatori trebuie să se miște repede, pentru că fetițele dispar una câte una și ei nu au nici cel mai mic indiciu cine ar putea face asta.

Întreaga comunitate este dată peste cap, lumea este terifiată, oamenii își țin copiii încuiați în casă...Cu toate astea, criminalul reușește să omoare 4 fetițe și o răpește pe cea de-a cincea, Marion, nepoata lui Holger.

Vor reuși să o salveze la timp, având în vedere că habar nu au cine este criminalul? 

Am citit cartea cu un nod uriaș în gât, având în vedere subiectul la care cu toții suntem sensibili: copiii. Am încercat să aflu cine este criminalul, să găsesc rezolvări, n-am dormit noaptea, m-am revoltat, am avut lacrimi în ochi și m-am rugat de fiecare dată să fie ultimul copil, să se oprească ororile.

Trebuie să recunosc că n-am avut nici o idee....cartea a fost atât de imprevizibilă, încât toate presupunerile mele au fost greșite. Suspansul și acțiunea alertă fac din carte thriller-ul perfect...pentru cei tari de caracter.

Mulțumesc Librăriei Donaris pentru carte! O puteți cumpăra de aici.

Etichete: , , , , ,