Urlet în tăcere #1 - Marina Neagu


Nu am citit nici o recenzie înainte să mă apuc de cartea Marinei. Am vrut să fie o surpriză...și așa a fost. Din titlu, mi-am dat eu seama că n-o să fie chiar cea mai amuzantă carte, dar când am văzut începutul atât de lejer, m-am relaxat, mi-am pus zâmbetul pe față și cana de cafea în mână, sigură că măcar o parte din carte o voi citi cu același zâmbet pe față.

Țeapăăăă!!!! Mai să-mi vărs cafeaua pe carte (Doamne ferește!) când, încă din primul capitol, asistăm la o crimă sângeroasă, care te face să îți stea cafeaua în gât, lacrimile în ochi și inima în loc.

Sara are doar 17 ani când părinții săi sunt uciși cu sânge rece, chiar defață cu ea. Chiar în ziua crimei, în timp ce se plimba prin Mall cu prietena ei, Crina, un străin o avertizează să nu meargă acasă în acea seară. Îl consideră doar un nebun (unul arătos, ce-i drept), neștiind câtă dreptate are și cât i se va schimba viața în acea noapte.

Trec 5 ani de la eveniment, 5 ani pe care Sara i-a petrecut într-o clinică, încercând să treacă peste trauma suferită, 5 ani plini de coșmaruri

În urma incidentului, Sara își pierde vocea, cât și o parte din amintirile acelei nopți. Știe că atacatorii au încercat să o înnece, dar nu știe cum a scăpat cu viață. Acum, este pregătită să înceapă o nouă viață, să lase totul în urmă. Dar, va reuși ea, oare?

Se mută cu sora geamănă a mamei sale, Laura și cu verișoara sa, Liana, în grija căreia va fi Sara, ca și studentă în primul an.

Totul pare să se așeze pentru Sara, dar coșmarurile nu-i dau pace. Dar, ce te faci când coșmarurile devin reale? Când simți durerea fizică, când te atacă, când sunt printre oameni?

Sara îl întâlnește pe Markus, același bărbat din ziua crimei. Se îndrăgostește de el, dar nu înțelege cine sau ce este. Toată lumea pare să îi ascundă ceva. Noii săi prieteni: Damian, Luci și Tatiana, precum și Liana, o avertizează să stea departe de el. Și efectele chiar se văd, devastatoare..

De fiecare dată când Sara își exteriorizează emoțiile, noi coșmaruri iau naștere, care nu o chinuie doar pe ea, ci și pe alte persoane. Toate astea pentru că a fost salvată, când ar fi trebuit să moară...

Coșmaruri, protectori ai viselor, Markus....și Sara. O lume fantastică, în care totul e real; o lume reală, în care totul e fantastic...

Mulțumesc, Quantum Publishers, pentru minunata carte! Este primul volum al seriei Urlet în tăcere și îl puteți achiziționa de aici.


Etichete: , , , , ,