miercuri, 3 august 2016

Nou în bibliotecă #6


Bun găsit la o nouă plimbare prin biblioteca mea. Luna iunie a adus 10 cărți noi și frumoase.



Băiatul din cutia de biscuiți  este o carte plină de magie, pentru cei mici. I-am cumpărat-o Amirei la sfârșitul clasei I.


Talismanul este o carte plină de magie, istorie, intrigi la curte, dragoste, suferință, suspans. Este  volumul 2 din Seria Outlander. Recenzia primului volum o găsiți aici și celui de-al doilea aici.

Cronicile din Narnia 1 - Nepotul Magicianului este povestea fantastică a lumii din Narnia, o lume magică. Vedeți părerea Amirei aici.

Ambele cărți le-am primit de la Librăria Donaris






Cei care se întorc este un roman tulburător, despre moarte și viață, despre oameni și suferință, durere și speranță. Citiți recenzia aici.

Ferma este o carte cutremurătoare, cu o distincție fină între realitate și fantezie, între adevăr și minciună. Recenzia o puteți citi aici.

Crabii eremiți este o carte cu o scriitură frumoasă, cu personaje care evoluează, o carte de care nu te poți plictisi. Este volumul 2 din Seria Familiei Neshov. Recenzia volumului 1 o puteți citi aici și a volumului 2 aici.

Toate 3 cărțile sunt primite de la Editura Univers.



Îngerul întunecat este o lume între vis și realitate, între real și ireal, între dragoste și ură. Recenzia o puteți citi aici.

Dincolo este volumul 3 al Seriei Am murit, din fercire, o serie care trebuie neapărat citită. Recenziile le găsiți aici, aici și aici.

Cărțile sunt de la Editura Quantum Publishers.


Doamna și nelegiuitul este o poveste frumoasă de dragoste, cu personaje determinate, încăpățânate, gata de sacrificiu pentru cei dragi lor. Puteți citi recenzia aici.


Cărțile au fost câștigate pe pagina Cărți Romantice

Câte ați citit din ele? Care vă atrage?

8 comentarii:

  1. Le-am citit doar pe cele de la carti romantice, dar îmi doresc sa citesc : Talismanul, Ferma, Îngerul întunecat si seria scrisă de Theo Anghel.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt sigura de asta. Daca as avea posibilitati materiale mai multe le-as cumpara si citi pe toate.

      Ștergere
  2. Ingerul intunecat si seria Am murit, din fericire....le vreau. Pana acum nu am putut sa le iau dar sper sa o fac cat mai repede.

    RăspundețiȘtergere