1 an - 3 concursuri! La mulți ani!



1 an, 2536 de like-uri, 41.914 vizualizări pe blog și 3 concursuri. :)

Acum 1 an, pășeam timidă în lumea blogurilor de cărți. Pasiunea pentru citit am avut-o întotdeauna, însă curajul pentru a scrie mi l-ați dat voi, cei care m-ați citit zi de zi, mi-ați trecut cu vederea micile greșeli (și încă o mai faceți), m-ați încurajat când am avut nevoie. Vă mulțumesc!

Vă mulțumesc și vouă, colaboratorilor mei, datorită cărora am avut parte de cele mai interesante experiențe literare. Sper să colaborăm frumos mult timp de acum înainte.

Acum 1 an nu credeam că voi ajunge atât de departe, că vor fiu atâția oameni care mă vor citi zilnic. Sper că nu v-am dezamăgit și că nu o voi face nici de acum înainte.

Pentru a sărbători cum se cuvine, v-am pregătit 3 concursuri.

Concursul nr. 1 este sponsorizat de Editura Univers, care oferă 7 cărți, pentru 3 fericiți câștigători.

Concursul nr. 2 este sponsorizat de Editura Quantum Publishers, care oferă o carte la alegere. 

Concursul nr. 3 este sponsorizat de Librăria Donaris Galați, care oferă un pachet cu 4 cărți unui norocos din Galați.

Vă invit cu drag să participați și vă urez mult succes!



Etichete: , , , ,