Nou în bibliotecă #3


A mai trecut o lună, plină de cărți frumoase. 

În februarie, un număr de 9 cărți și-au făcut loc pe rafturile bibliotecii mele dragi. 


Până și câinii și Diavolul în rochie albastră le-am primit de la Editura All, în urma completării unui sondaj - una este a soțului meu. Nu le-am citit încă, urmează. :)


Regele Lupilor - Povoara Coroanei  este cea de-a treia carte din trilogie, a cărei recenzii o găsiți pe site-ul Editurii Delfin.



Eleganța este o carte amuzantă, pe care o citești cu zâmbetul pe buze. Recenzia o puteți citi aici.

Fidelități este povestea unui bărbat prins între două vârste, între două iubiri, între două vieți. Recenzia o puteți citi aici.

Cartea secretă a Fridei Kahlo este destinul tragic al Fridei fiind bine pus în scenă de către autor. Recenzia o puteți citi aici.

Toate cele 3 cărți mi-au fost oferite de Editura Nemira.




Promisiunea este pactul unei femei cu marea, cu Divinitatea, este o reconstituire a vieții și găsirea unui sens înainte de moarte. Recenzia o puteți citi aici.

Băiatul care a furat calul lui Attila este o carte despre delir și nebunie, despre supraviețuire la limita puterii și a absurdului, despre putere și fragilitate, despre ură și răzbunare. Recenzia o puteți citi aici.

Ai toată viața înainte este un roman tulburător, spus din perspectiva unui copil. Recenzia o puteți citi aici.

Cele 3 cărți mi-au fost oferite de Editura Univers.


Ați citit vreuna? Cum vi s-au părut?

Etichete: , , , , , ,