Grey - E.L. James





" Zgomotul de la ușă mă aduce la realitate și dau cu ochii de un vârtej de păr lung și castaniu, niște brațe palide și o pereche de ghete maronii, care se reped într-un mod impetuos în biroul meu. Reprimându-mi iritarea firească în fața unei astfel de stângăcii, mă grăbesc spre fata care a aterizat pe podea sprijinindu-se în palme și în genunchi. Apucându-i umerii firavi, o ajut să se ridice în picioare.

Ochii ei limpezi și stânjeniți îmi întâlnesc privirea și rămân pe loc. Au cea mai nemaipomenită culoare, azurie și nevinovată, și preț de o clipă mă gândesc că poate să vadă prin mine și mă simt...expus. Acest gând este enervant, așa că îl alung imediat. "

La fel ca aproape toată lumea, și eu am citit celebrele cărți scrise de E.L. James, așa că am fost curioasă să văd povestea și prin ochii lui Christian.

Știm cu toții ideea cărților: Anastasia Steele, fata timidă, inocentă, fără nici un pic de experientă se îndrăgostește de milionarul Christian Grey, dominator, manipulator, năucitor.

Grey este practic povestea din primul volum, spusă din perspectiva lui Christian. Se axează mai mult pe erotism decât pe partea romantică, așa cum a făcut-o Anastasia, în versiunea ei.

Ne ajută însă să îl înțelegem mai bine pe Grey, să vedem dincolo de banii si tendințele lui de manipulare, de dorința de control. Aflăm prin ce traume a trecut în copilărie, ce l-a făcut să devină omul de acum.

Prins în coșmarurile copilăriei și dorința de a trece peste ele, Anastasia este o reînviere pentru el, o premieră în toate. Îi întoarce viața pe dos, dar el nu știe însă cum să facă față unei relații normale, deoarece nu a trăit niciodată așa ceva.

Confuz, începe să se îndrăgostească și asta îl îngrozește. 

" Sper că n-o să întârzie. Mă uit către intrarea din bar... și simt cum mi se usucă gura. O văd stând în pragul ușii și, preț de o secundă, nici nu-mi dau seama că-i ea. Arată senzațional: părul îi curge în valuri până la nivelul sânilor într-o parte, iar în cealaltă parte este prins la spate, așa că mi-e mai ușor să-i remarc linia delicată a bărbiei și curba fină a gâtului. Poartă pantofi cu tocuri și o rochie violet strâmtă, care-i subliniază silueta zveltă și ademenitoare.
Oau..."




Puteți achiziționa cartea de aici, cu 30% reducere.

Etichete: , , , ,