luni, 27 iulie 2015

Balanta puterii - Monica Ramirez

         


                "De ce sa cerem luna de pe cer cand ne putem multumi doar cu stelele?"

In sfarsit, am reusit sa termin si volumul 3 al seriei. Mi-a placut cartea, doar ca am citit-o foarte greu, din lipsa de timp. E destul de ciudat sa citesc o carte in aproape o luna si sincer, imi gasesc cu greu cuvintele acum. 

Actiunea se desfasoara la 7 ani dupa evenimentul nefericit din viata Alinei (moartea lui Alex). Pe Alina am gasit-o matura, incercata de viata, inca suferind de pe urma tuturor evenimentelor din viata ei.

In acest volum, mi s-a parut mult mai dezvoltata partea de actiune. Nimerim in centrul evenimentelor si a tradarilor, avem parte de intrigi, personaje bune si rele, dezamagiri si esecuri, succese si fericire.

ELITE are o noua tinta: teroristii celulei Al-Qaeda. Insa nu e atat de usor ca la misiunile de pana acum, deoarece sunt tradati de cineva din interior si agentii mor pe capete.

Printre crime si tradari insa, Alina isi gaseste dragostea cu adevarat, in Marius, un agent CIA, care initial o tradeaza (la fel cum a facut-o si Alex). Insa diferentele apar si amandoi se implica trup si suflet in relatie, chiar daca stiu dinainte ca le va fi greu.

Nu lipsesc nici suprizele, Alina descoperind  ca Alex nu e atat de mort precum crede ea, ci doar a fost mintinta, ca de obicei.

Ritmul cartii e unul alert, apar multe personaje noi, trebuie sa citesti cu toata atentia de care dispui si te poti transpune cu usurinta in actiunea cartii. 

Abia astept sa patrund din nou in lumea Alinei, in urmatorul volum.

Seria Alina Marinescu, volumul 3.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu