Scrisori pentru fiicele mele – Elizabeth Noble


Mi-am dorit foarte mult sa citesc aceasta carte si cand am inceput sa o citesc, nu am putut sa o las din mana. M-a plimbat prin toate sentimentele posibile si am citit unele scene cu lacrimi in ochi.

Cartea trateaza un subiect sensibil: cancerul. Desi pentru mine e un subiect sensibil si stiam dinainte ca ma va afecta cartea, totusi am tinut mortis sa o citesc. Nu regret deloc, pentru ca este o carte de nota 10.

Pe patul de moarte, Barbara le scrie scrisori celor 4 fiice  ale sale: Lisa, Jennifer, Amanda si Hannah, cat si sotului sau, Mark. In acelasi timp, scrie intr-un jurnal, pe care il lasa apoi mostenire fiicelor sale.

Dupa moartea sa, ne este prezentata, in paralel, viata celor 4 fete si vedem cum le influenteaza scrisorile mamei lor.

Jennifer este prinsa intr-o relatie in care nici unul dintre cei doi nu mai e fericit, Lisei ii este frica de dragoste si nu se implica in ceva serios, Amanda este mereu pe fuga, dintr-un loc in altul si Hannah se confrunta cu perioada grea a adolescentei. Mark este singur si face fata cu greu problemelor.

Oare cum vor trece peste drama care i-a marcat pe toti? Ii vor ajuta scrisorile sa isi gaseasca o cale in viata?


O carte superba, emotionanta, plina de trairi. Chiar va recomand sa o cititi. J

Etichete: , ,