Asasin la feminin – Alina Marinescu #1- Monica Ramirez


Am auzit de Monica Ramirez  și de cărțile ei relativ recent și am fost curioasă. Recenziile spuneau numai de bine, așa că, atunci când am primit cărțile, m-am apucat de citit imediat. Și nu am regretat, deoarece este o carte minunată.

Mi-a plăcut mult cartea, m-a ținut pe jar de la început până la sfârșit. Este o combinație reușită între acțiune și dragoste și avem personaje bine conturate, complicate, reale.

 Povestea de dragoste dintre Alina si Alex este complicată, imposibilă, pasională, revelatoare.

La vârsta de 18 ani, Alex este recrutat de SSO (Serviciul Secret de Operațiuni, sau Securitatea) și obligat să devină asasin, în schimbul vieții lui și a familiei lui. Este supus la chinuri inimaginabile, la torturi și tratamente care îl fac să se dezică de orice sentimente și să devină o mașinărie, agentul perfect.

Peste câțiva ani, este obligat să o seducă pe Alina, fata naivă și rebelă de 17 ani, care crede în libertate și în oameni. După ce îi câștigă încrederea, Alex nu are de ales și o tradează, SSO-ul recrutând-o și pe ea, datorită frumuseții (care poate fi utilă in multe situații). Astfel, Alex devine mentorul ei, fiind nevoit să o supună și pe ea la chinurile prin care a trecut la rândul lui, tocmai pentru a o ajuta să supraviețuiască (chiar dacă este îndrăgostit de ea). Se urăște pentru ceea ce face, dar știe că nu există altă soluție.

Alina îl urăște cu aceeași intensitate cu care îl iubește, este distrusă psihic, însă nimic nu îi înfrânge spiritul si continuă să creadă în idealuri și în mai bine. Niciodată nu va putea deveni o mașinărie...

Ce nu știu cei de la SSO și nici Alina este că Alex e de câțiva ani agent dublu, lucrând și pentru ELITE, o organizație împotriva terorismului, o organizație care nu există... Când este aproape deconspirat, Alex evadează, împreună cu Alina, înscenandu-și moartea. Nu sunt liberi însă, ci vor fi in continuare agenți la ELITE.

Este dragostea lor destul de puternică pentru a trece peste toate? Vor rămâne împreună, într-o lume atât de dură și imprevizibilă? Va reuși Alina să ucidă sau va rămâne același copil care speră și crede în oameni?

Chiar vă recomand să citiți cartea, care m-a ținut în priză de la prima până la ultima pagină. Mi-a fost frică pentru viața Alinei și a lui Alex, am suferit odată cu ei, am fost dezamagită, veselă, am trecut prin toate sentimentele posibile.

Later edit! După aproape doi ani de când am citit cartea, paginile ei au rămas la fel de vii în memoria mea. Nu a fost nevoie decât să o răsfoiesc puțin că să îmi readucă la suprafață toate sentimentele pe care le-am avut când am citit cartea. Asta e ceea ce numesc eu o carte bună!

Felicitări. Monica! Mulțumesc pentru minunățiile de cărți!



Asasin la feminin este primul volum al seriei Alina Marinescu, din care fac parte 6 carti. O puteți achiziționa de aici.

Etichete: , , , , , ,